piątek, 31 stycznia 2014

Rozdział 12

Camila
Mama obudziła mnie o 6, no i zaczęło się od kłótni, bo stwierdziłam, że w weekend nie muszę tak wcześnie wstawać.Moja rodzicielka odpowiedziała, że dzień ma tylko 24 godziny i trzeb je wykorzystać. Kocham ją, ale czasem potrafi być nieznośna. Szybko się ogarnęłam i wyszłam z pokoju.Zeszłam na dół, gdzie siedzieli rodzice i 4 moich braci: Arturo,Benjamin,Eduardo i  Ignacio.
Siadłam do stołu i zaczęłam jeść przygotowany i podzielony na równe porcję przez mamę posiłek.
Po nim wyszłam do ogrodu i szybko przeszłam przez gęstwinę krzaków. Tam znajdował się pień drzewa, na który wspięłam się, by podglądać sąsiadów. Nie dlatego, że jestem wścibska czy co, ale moim sąsiadem jest Diego. Codziennie obserwuje, jak pływa w basenie, jak gra na gitarze, gdy biegam w parku często go spotykam i podoba mi się to. On. On mi się podoba, bardzo. Dlatego obserwowałam go i dzisiaj,jednak nie zastałam go tam.Spojrzałam na zegarek, powinien tu być, ale nie go nie ma. Zdziwiłam się, po czym wróciłam do domu. Mieszkamy w dzielnicy pełnej luksusowych willi, bo mój tata jest wpływowym politykiem.Kocham go, ale wolałabym mieszkać w normalnym domu. Takim na przedmieściach, jedynym plusem tego domu jest Diego<3. Wiem kochała się w nim Violetta, była z nim, a potem zerwała i nie powinnam tego wykorzystać, ale to było dawno. W dodatku Viola jest moją przyjaciółką, powinna zrozumieć.....
Violetta
Piosenka była gotowa, śniadanie zjedzone i zostało już tylko pół godziny do lekcji. Wiązało się to oczywiście z moją piosenką dla Leona. Ale czy on zrozumie , że ta piosenka jest dla niego?
@!@#$%^&*()(*&^%$#@!@#$%^&*()(*&^%$#@#$%^&*!@#$%^
Rozdział krótki, bo typowo informacyjny.
Otóż przez następne dwa tygodnie mam ferie i nie będe dodawała postów, bo po prostu mnie nie będzie. :)
Fran<3

4 komentarze:

  1. Zapraszam do siebie http://leon-viola-historia-z-doroslego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki ale fajny
    zapraszam

    http://leonetta-znapisami-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam prośbę mogłabyś polubić fanpage na facebookui podać dalej? Będę bardzo wdzięczna. Oto link: https://www.facebook.com/ViolettaCalymMoimSercem?ref=hl

    OdpowiedzUsuń