niedziela, 3 listopada 2013

Prolog

     Prolog
Francesco!
Przepraszam, że się nie odzywałam i nie dawałam oznak życia, ale to wszystko strasznie mnie zmęczyło. Jako że nie poukładało się tam, wsiadamy w następny samolot i jedziemy. Powiedz Lu, że Federico też przyjeżdża i, że tęsknił za nią. Słyszałam, że Tomas wyjechał i dobrze! Jestem zdecydowana! Chcę być singielką. On mnie ranił, nie był księciem, którego potrzebuję. W dodatku, nie potrzebny mi chłopak, jestem odpowiedzialna i sama sobie dam radę. Przyjeżdżamy16 lipca. Buziaczki.
Violetta
Wsadziłam list do skrzynki i razem z Federiciem skierowałam się w stronę domu, słuchając jego użalania.
-A co jeśli stwierdziła, że związek na odległość nie ma sensu?
-Na pewno tego nie zrobiła. Znam Ludmiłę nie od dziś. Kocha cię! A głupia nie jest!- stwierdziłam
-No nie jest. -potwierdził-A tak w ogóle,  to jakie masz plany?
-Cieszyć się życiem! Na miłość przyjdzie pora!
-Moja już przyszła.-rozmarzył się
- Może zamiast tak marzyć, pomyślałbyś nad prezentem? Nie było cię sześć miesięcy!
-Właśnie! Przecież muszę jej coś kupić! Chodzimy ze sobą od jakiegoś roku! -wykrzyknął
-A jaki masz plan na rocznicę?- zagadnęłam
-Zabiorę ją do Wenecji!
-Mhhhhmm romantycznie. No ale wyjechałeś, więc musisz jej coś kupić! No leć!- pomknął przed siebie i zniknął w tłumie, który po chwili pochłonął również mnie.
                                                %@%**%
Oto i prolog, myślę, że wiecie już o kim będzie rozdział przepełniony miłością!
Buziaczki!

Fran,dam,dam,dam!

4 komentarze:

  1. Uuu *_*
    Romantycznie i słodko ;**
    Ja bym tam dodała '...musisz jej coś kupić! No leć CIOTO!' xD
    To by bardziej wszystko podkoloryzowało :D
    Jak cię znam, obstawiam, że już sobie wygooglowałaś 'Gwiezdne Wrota' :D
    Oj ja już wiem o kim będzie rozdział na moje życzenie <3
    Czekam na więcej :3

    Aguś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG ...
    Zapowiadać się tak zajebiście
    Przepraszam za to słowo ale ja zajebiście lubię używać słowa zajebiście xD
    Moja Fedemiła kochana <333
    Federico jest taki słodki *.*
    Czekam na 1 rozdział

    Zosia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweet. Musze nadrabiac. Świetnie piszesz.
    Zapraszam do mnie
    leonetta-miloscodpierwszegowejrzenia.blogspot.com
    Besos
    Tini

    OdpowiedzUsuń