poniedziałek, 16 września 2013

Gregorio Step 1 "Czy ty w woglę masz talent?"

-Gregorio!Gregorio!Nie śpi!-obudzono mnie
-Zaraz wpuszczamy pierwszą osobę.-oświadczył trol,znaczy Pablo
Do sali weszła ciemnowłosa dziewczyna.
-Jestem Francesca.-oświadczyła,a Angie włączyła muzykę.
Trochę pofałszowała,ale ja tu jestem od tańca,a ruszała się nieźle,lecz nie idealnie.
 Następnie była niejaka Camila,strasznie ambitna,więc jak,jej coś nie wyjdzie to trach!serduszko na pół.Nie umiała tańczyć.Chciałem się zapytać:"Czy ty woglę masz talent?"ale szkoda tracić powietrza.
Potem muzyka dla bezdomnych,koszmar,ale Antonio i Pablo byli zachwyceni występem zespołu,no ale tańczyli jakoś tak,że na moich zajęciach będzie im ciężko,choć Maxi był całkiem, całkiem.

No i najgorsze,nie wiem jak on się dostał do Studio za śpiewanie,bo jednak tańczyć nie umie.Panie i Panowie Tomas Idiota!
On potrzebował pomocy!I to Violetty,która przyznaje śpiewać potrafi.
I występ Violi:


I to są ci,którzy się dostali,teraz był czas na mój układ,niestety do "gangnam style",bo Antonio się uparł,że to lepiej przemawia do uczniów.

Myślę,że to będzie najgorszy rok w moim nauczycielskim życiu,co za,jak to młodzież mówi, nieogary.
$(£/×=%_÷%×="=€÷/=(£#÷%/%_$=×'%÷*÷%€@÷%×÷%_$=×#÷÷%#£=#%=×£#%×$%×
Strasznie przepraszam za tak małą liczbę tekstu,ale nie mam pomysłu,a muszę dodać,mam nadzieję,że dobre filmy wybrałam.Pozdro
Fran
Ps prosze komentujcie,to mnie zagrzewa do pisania

1 komentarz: