poniedziałek, 2 września 2013

Żarcik

Prima aprilis!A nie to nie ten miesiąc!Mam nadzieje,że się nie obrazicie za mój mały niewinny żarcik:PChciałam zobaczyć,czy wam zależy.Tak naprawdę wcale nie chciałam odchodzić.A złych opinni nie dostałam.Mam tylko proźbę,jak wam się nie chce komentować to napiszcie poprostu'A'jeśli się podobało,a 'B'jeśli nie.To tyle z żarciku.Teraz taka informacja,razem z Leonettą Verdas planujemy otworzyć blog. MiLionpięćset opowiadań i opowiadanek.Będziemy tam pisać OneParty . dłuższe opowiastki.Zapraszamy serdecznie,blog będzie chodził już nie bawem.
Leo i fFran

2 komentarze:

  1. Osz ty
    Myślałam że naprawdę chcesz odejść!!!
    Wiesz co ?
    FOCH !!
    Nie no dobra
    Nie gniewam się xD
    Ważne że zostajesz

    Zosia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*nie gniewaj się
      Tak mi przyszło to na myśl,wiesz taki pomysł.Pozdro
      FRAN

      Usuń