czwartek, 19 września 2013

Horoskopy/1 - 9 19.09.2013

Hejj ;*

Dzisiaj razem z Fran robiłyśmy horoskopy. 

Wyszło nam ich 9 : )

Właściwie to ja robiłam, a Fran losowała ;D 

Wszystko jest drogą losową. 

W przeciwnym razie, ja i Fran miałybyśmy wszędzie Leośka, Violę albo Federico xD 

Jakby co : Agus (kuzynka Tomasa), Andrea (ta co się zakochała w Maxi'm ;P) 

Nie zanudzam i pokazuję wam horoskopy. 

Napiszcie, co wam wyszło? : )


Mi wyszedł Brodwey, a Fran wyszła Francesca. 


Mi wyszła Andrea, a Fran wyszedł Fede. Ta to zawsze ma lepszych xD


Mi wyszedł Maxi, a Fran wyszła Marcela (to ta, z którą było zamieszanie z tym liścikiem do Andresa, a on był od Maxiego do Marceli ;P) 


Mi wyszła Naty, a Fran wyszedł Fede (znowu ;D). 


Mi wyszła Naty, a Fran wyszedł Napo : )


Mi wyszła Angie, a Fran wyszła Violetta. Nie no... Albo mamy tak samo głupie, albo ona ma lepsze ;P


Mi wyszła Camila, a Fran wyszedł Napo. Ha! Mam lepsze xD


Ja się odrodzę jako Francesca, a Fran jako Camila. W sumie by pasowało. My też jesteśmy najkami <3


Moim fryzjerem będzie Andres, a fryzjerem Fran będzie Leon... Znowu ma lepsze! ;D 


Podobają wam się horoskopy? Ukrywam, że się nad nimi namęczyłam ;D 

Pochwalcie się co wam wyszło w komentarzach! ;*

Aaaa i zmiana planów... 

Otóż Fran nie wyrabia i kolejny rozdział Gregorio Step pojawi się jutro : )

Ciao! ;* 

5 komentarzy: