czwartek, 19 września 2013

Kalendarz : Odliczamy dni do "Violetta : Tylko dla fanów"

Ja i Francesca wybieramy się na ten pokaz do Gniezna :)

Mieszkamy w Poznaniu, a u nas nie ma Heliosa (z resztą tu niczego nie ma ;P). 

Nie możemy się doczekać tego wydarzenia <3

Jeśli nam się uda, porobimy zdjęcia, a później wszystko szczegółowo opiszemy dla tych, którzy nie mogą się tam udać. 

Postanowiłam założyć kalendarz. : )

Codziennie będzie post z takim kalendarzem, a wraz z nim mix zdjęć. To znaczy, że będziecie mieć 23 "paczek" zdjęć. Cieszycie się? ;D 
Idziecie na ten pokaz? 

Tutaj proszę bardzo kalendarz. Jest on przerobiony z jakiegoś tam wygrzebanego z google. Żeby nie było. Ja go przerabiałam, dlatego taki brzydki :D 




A tu 1 mix zdjęć ;* No i gifów ;P 




























Jak widzicie dużo Ludmiły i Federica ;D
Mam ostatnio bzika na ich punkcie <3
Za to Francesca na Marcesce xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz