czwartek, 10 października 2013

Głupie komentarze Fran!

Pod każdym zdjęciem  umieszczam mój cudowny i najczęściej głupi komentarz,więc start!
1.
To dziecko wygląda na przerażone,też bym się bała takiej miny.
2.
A może powalimy się nawzajem poduszkami?
Fran: Diego złaź z kadru!(chyba Diego)XD
3.
Fede: Ciągle zastanawiam się dlaczego jestem taki przystojny?
4.
Tylko udaje,że wie o co chodzi.
5.
Sorry,nie mogę nic zrobić,by inni faceci nie czuli się przy mnie jak brzydale.
6.
F: Mogłaś upaść.
L: Fede, to był taki ukłąd.
F: Cicho niech będzie bardziej romantycznie!
7.
Fanki: Ta ździra go całuje!
8.
Nawet na poruszonych zdjęciach wyglądam świetnie!
9.
Moja ulubiona scena z 1 odcinka! 
Jak łazisz! Butów nie wiąże się na środku chodnika!
Przepraszam nie chciałam.
Następnym razem.....blablabla
10.
V :Przepraszam nic nie da się zrobić.
F: Rozumiem, niestety jestem zbyt przystojny, nie mogę pomóc w zdobywaniu dziewczyn. No coż więcej dla mnie!
11.
Nie umiem zapiąć drugiej szelki.
12.
To takie nienaturalne! Ale co? Nie wiem, po prostu lubię to mówić!
13.
L : Ale on jest przystojny !
N: Co teraz?
L: Nie wiem,ale nie mogę pozwolić na to by się w nim zakochać.
(5 minut później)
Boże ale ciacho jest mój!
14.
Zróbcie coś z tymi włosami!
15.
Znów mam coś z włosami.
Zauważyłem to.
16.
Mam język!
17.
Pomocy osa!
\18.
Ciacho!
19.
Ruggero the greatest!
20.
To niesprawiedliwe! Jest ciachem,ma iphona i ładne drzwi!
21.
Tak w miejscu publicznym?
22.
Jesteśmy tacy cool!Bardziej niż muł!
23.
V:O czym oni gadają?
D:Ale tył ma ładny!
L:No będę ją miał!
D: A pożyczysz?
L:Tak w 20 odcinku.
24.
Niech ten gostek zostawi moje włosy!
25.
Lara:Ej,tym się zdjęcia robi!
Ludmi: To zrobię jakąś pozę.
Fede: A ja potrzymam karteczkę,tak dla efektu.
26.
Wyrzucają mnie z domu,nawet nie mogłam wziąć maskary!Jedyne co wzięłam to takie coś czym zaraz przywalę Angie.
!@#$^%*&(*)(&^%$#%$@#!$^*(&^*%#$#^*
Yey są zdjęcia,podoba się,chcecie więcej?Macie jako pracę domową napisać w komentarzach Uwielbiam głupie komentarze Fran!(po tym piszcie co chcecie).
*__*


2 komentarze:

  1. Hahaaha, fajne komentarze XD Najlepszy Fede :D
    P.S. na 25. zdjęciu to nie jest Ludmiła, tylko dziewczyna Jorge - Stephie

    OdpowiedzUsuń