niedziela, 20 października 2013

Help?

Drogie Castillo,Verdas, Ponte,Ferro czy jak tam macie !
Jest problem, duży. Moja kochana główka, pełna pomysłów odmawia posłuszeństwa. Wena jest, pomysłów brak.
Helppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp!
Proszę pomóżcie, bo chcę dziś wstawić rozdział. Piszcie pomysły w komentarzach, aja na pewno ich sobie nie przywłaszczę, tylko napisze,że to był pomysł np. Tini Verdas. Na przykład! Z góry dzięki.
Więc piszcie propozycje, a ja postaram się je ubarwić!
Fran,dam,dam,dam!

2 komentarze:

  1. Hej. Mam jeden pomysł, nie jest świetny, ale może się przydać. Otóż można by było opisać przemyślenia Diego i sytuacje w których spotyka Cami i Novę. Oraz to, co sądzi o nich. Mam jeszcze jeden pomysł. Mogłabyś napisać o Violi i jej "walce" ze swoją psychiką i wizycie u lekarza, czy coś w tym stylu. Mam nadzieję, że pomogłam.
    pozdrawiam. :*
    V. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł to z Violą.
      Napisz pod postem Aguś,że tenskniłaś, bo się biedaczka załamuje,żewszyscy tylko One Shoot i One Shoot!:D

      Usuń