sobota, 19 października 2013

Wiecie co?

Wiecie co? Mam dość! Mam dość tego,że ludzie uważają, że blondynki są głupie! Nie są ludziom się myli to z pojęciem blondi! A to coś zupełnie innego! A jako blondynka, takie komentarze jak ten mnie wnerwiają!
Blądynki (bez urazy) są waktycznie G Ł U P I E (sorry Blądyneczki xD)
♥♥♥POZDRO♥♥♥
Droga Amelio Karas! Bo taki ma nick!
Chcę ci powiedzieć w imieniu wszystkich blondynek, to co odpisałam ci na Youtube!
Są głupie? Co? Głupi to są ci, którzy oceniają ludzi i ich inteligencje po kolorze włosów! Ja jestem blondynką, uwielbiam żarty o blondynkach itp. Ale ci chyba blondynki mylą się z blondi. Ale skoro już uważasz,że po kolorze włosów oceniamy inteligencje, to załóż siwą perułke !Czemu? Bo kiedyś uważano, że starsi ( siwi) są najmądrzejsi! Skąd to wiem? Bo uważałam na historii w przeciwieństwie do ciebie! Bez pozdrowień!


Wnerwiają mnie tacy ludzie i właśnie teraz mam zły humor! Ktoś też miał taką sytuację, propo Tolerancji? To piszcie w komentarzach, nie oszczędzajcie sobie wyzwisk i przekleństw. Bardzo proszę! WIEM, ŻE TO NIE JEST ZWIĄZANE Z MOTYWEM BLOGA, ALE MUSIAŁAM! Sorry, musiałam! Piszcie nieważne o co chodziło, o włosy, oceny, zdanie, Leonette, Dielette czy cokolwiek innego, piszcie! Wylejcie strumień złości pod tym postem!
Pełna furii! Fran(bez dam,dsam, dam)

4 komentarze:

  1. Niech se ludzie mówią to świadczy o tym jacy są durni kolor włosów nie świadczy o inteligencji PS Znalazłam dziśaj interesującego bloga i obiecałam autorce

    komuś go polece a więc proszę. http://parodia-violetta.blogspot.com/2013/10/rozdzia-pierwszy-liscik.html? showComment=1382178185206& m=1#c365720661402665502

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli ktoś twierdzi, że blondynki są głupie, to mnie obrażacie, więc hehe, lepiej nie ;) Często głupie blondynki to te tlenione, chociaż nie wszystkie. Ogólnie mam ciemny blond włosów, wolałabym właściwie jeszcze ciemniejsze, ale nie pojeżdżać ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fran wiem coś o tym ;( Jestem ruda i często spotykały mnie takie sytuacje typu "Uuuu wiewióra spadła z drzewa", ale teraz mam włosy kasztanowe xD

    OdpowiedzUsuń